bil paylas blog blog ”hazir-kod.com”
04 03 2013

HAYATIN KENDİSİ PAZARLAMA

-He de var mı? - Var (en tepedeki raftan indirme girişimi) - Kaç lira peki? - Kırmızısı var, moru var, istersen pembesini getirtiriz… - İndirmeseydiniz boşuna, hemen almayacağım zaten. kaç lira ki hem bu? - Sen al yaparız bir şeyler. - Ya kaç lira ki bir şeyler yapacaksınız? - Sen rengine karar ver bir, ayarlarız bir şeyler. daha ucuza da bulamazsın zaten - Hasbinallah tüh tüh ya… Bu diyalogların biz Türklere ait olduğunu tahmin etmişinizidir. Pazarlama ve satış taktiklerimiz  uluslardan özgün olmuştur. Hep bir üçkâğıtçılık vardır. Yazarın bu kitaba Delik Jeton adı vermesindeki neden de buymuş, kapağındaki resim tam anlamıyla bize özgü olduğunun mesajını vermektedir. Yazara göre;  insan tabiatında üçkağıt vazgeçilmez ve üçkağıt denilen olgu bir çeşit yaratıcılık.Katılıyorum bu noktada Banu Hanıma … Kapakta bir de şu slogan var: Hayatın Kendisi Pazarlama. Her nerede olursan ol buna insan ilişkileri de dahil bir pazarlama içerir. Hayat da  pazarlama gibi  bir alış verişten ibaret değil mi ? Bu da bence söyleyiş.     Yazarın pazarlamaya bakış açısı da hem kitabın adı açısından hem de sloganı açısından bütünleşmiş: Pazarlamanın bir felsefe olduğunu unutup,maliyet artırıcı bir faaliyet olarak görmeye devam ettikçe başarılı olmamız çok zor.Maliyetli bir uğraş değildir pazarlama.Biraz aklımızı çalıştırmak,biraz dünyayı ve Türkiye’yi takip etmek,biraz da öngörü sahibi olmak lazım.      Yazara bu noktada da katılmadan edemeyeceğim, artık eskisi gibi değil her şey.Müşteri velinimettir demekle iş bitmiyor.Pazarda o kadar çok şeye bakmak gerekiyor ki tutarlılık,karşılıklı kazan&cced... Devamı

28 02 2013

İnternette başaralı bir girişimci olmak

      İnternet dünyası aslında dipsiz bir kuyu gibidir, kimileri 0 dan başlayıp büyük bir servet sahibi olmuşlardır.Bunun başlıca sebebleri: +Farklılık +Yaratıcılık Birazda sermaye bana göre sermaye fazla önemli değil ama tanınmak ve popiler olmak icin gereklidir. Evet bir İnternet sitesinden nasıl para kazanılır: 1.Yöntem Reklam Alarak büyük gelire kavuşabilirsiniz.Ama bunun icin başarılı bir siteniz olması gerekmektedir. 2.Yöntem e - ticaret yani internet üzerinden ürün satışı pek ilgi alanım değil ama en kolay yöntemlerden biridir.   Kısa bir makale yazmak istedim bu konu hakkında okuyanlara teşekür ederim.Diğer makalelerimde görüşmek üzere. Devamı

25 02 2013

Blog Yazarak Para Kazanmak

Blog Yazarak Para Kazanmak |  görsel 1

Online pazarda başarılı olmak için gerekli kriterleri bilmeniz gerekir. İnternet 7 gün, 24 saat açık bir pazardır. Bu global pazarda insanlar problemleri çözebilmek için bilgi arayışındadırlar. Eğer siz bu pazarı, insanlar için kritik bilgiler paylaşmak ya da ürünler pazarlamak ve bu şekilde problemleri  çözmek için kullanırsanız, karşılığında para kazanmanız kaçınılmaz olacaktır. Blogların en güzel yanı, kendini ifade etme imkanı vermeleridir, size fikirlerinizi ve düşüncelerinizi açıklamak için uygun bir ortam sunarlar.Kendi tutku ve ilgileriniz hakkında blog yazmaktan daha güzel bir şey yoktur. Aynı şekilde yazı dünyasına girişin de son derece parlak bir yoludur. Bloglar para kazanmanın en kolay yollarından birisidir. Sponsorluktan, reklamlardan, üyelik programlarından para kazanabileceğiniz gibi, kendi ürünlerinizi satarak da ek gelir elde edebilirsiniz. Pek çok kişi bloglardan oldukça iyi kazanç elde etmektedirler. Bloglar spesifik ürünler sunan  pazarlar olarak nitelendirilebilir. Kendi spesifik hedef kitlenizi kararlaştırıp, buna özel ürünleri, konuları bloglarınızda yayınlayabilir, ürün satışlarından para kazanabilirsiniz. Diğer blog kullanıcılarından da destek alarak, blogunuzdaki trafiği arttırabilirsiniz. Bir bloğa sahip olmak piyasada kredibilitenizi de artıracaktır. Bunun yanısıra insanlara kişiliğiniz hakkında bilgi verme imkanı sunacaktır. Bu gelecekteki diğer iş imkanları için size pek çok fırsat sunabilir. Bloğunuzun içeriği ne kadar iyi ise, sonuçları da o kadar iyi olacaktır. Öyle ise, bloğunuzu olabildiğince ilginç ve güzel yapıp sonuçların sizi nasıl da şaşırtacağını görün. Nasıl Para Kazanılır? Clickbank, Affiliate ,Google ve birçok... Devamı

25 02 2013

Gençler İçin Evde Yapılacak İşler

Gençler İçin Evde Yapılacak İşler |  görsel 1

Genç girişimciler, bir işin etkin ve verimli yönetimi konusunda aldıkları dersler ile avantajlı bir başlangıç yapmaktalar. İster çocuk bakımı işinde olun, ister ders vermek, ister de takı tasarımı yapmak ; öncelikle genç girişimcilerin evden yapılacak işler için fikirlerini bir araya getirmeleri gerekmektedir. İşte yapmanız gerekenler : Kendi yeteneklerinize, ilgi alanlarınıza ve kaynaklarınıza uygun bir iş fikri oluşturun. Yapmayı en çok sevdiğiniz şeyleri düşünün, spor, hobileriniz, okul dışında katıldığınız klüp ve organizasyonlar. Kendi arkadaş çevrenizde ihtiyaç duyulan bir ürün ya da hizmeti ortaya çıkartın. Ebeveynleriniz ile görüşün, düşüncelerinizi anlatın, başlamadan önce onların desteğini alın. Rakiplerinizi araştırın ve kendi ürün ya da hizmetlerinizi nasıl farklılaştırabileceğinize karar verin. Hedef pazarınıza önermeyi düşündüğünüz ürün ya da hizmetlerin bir listesini çıkartın. Bu ürün ya da hizmetleri kullanacak olan kişilerin temel karakteristik özelliklerini tanımlayan bir liste çıkartın. Aileniz ya da öğretmeniniz ile oturarak bir iş planı hazırlayın. işinizi nasıl sürdürmeyi planladığınızı, finansal durumunu, ürün ya hizmetlerinizi potansiyel müşterilerinize nasıl pazarlayacağınızı belirtin. İşiniz için ne kadar yatırım yapmayı planladığınızı gösteren bir başlangıç bütçesi belirleyin. Hem kendi tasarruflarınızı hem de ailenizin ya da tanıdıklarınızın size, işiniz için gösterecekleri desteği bu bütçeye dahil edebilirsiniz. Bütçenizi kullanarak, vereceğiniz ürün ya da hizmetlerin fiyatlarını belirleyebil... Devamı

25 02 2013

Bugünün Fikri İle Geleceğin Zengini Olun

Bu iş fikirlerinin başlangıç sermayesi son derece küçük olmasına rağmen alınan sonuç çok iyi ve doğru zamanda fırsatları görmek ve riski göze almak sizi gelecekteki zenginliğe götürecek. Sınırsız getiri potansiyelleri olan bu yatırım kararlarını bulabileceğiniz en cazip 10 alanın belirtildiği listede bu yatırımların yüksek riskler taşıdıkları öngörülüyor.. İşte gelecek vaadeden yatırım alanları… Yeni gelişen ilaçlarla ilgili araştırmalar İlaç endüstrisi; basit kimyasal bileşimlerden yapılan geleneksel ilaçların yerlerini karmaşık biyo ilaçlara bırakmasıyla, önemli bir devrim aşamasına gelmiş durumda. İlaçlar bir gün pekâlâ insanların genetik kodlarına ve tıbbi sağlık durumlarına göre özel olarak üretilir hale gelebilir. Burada asıl sorun ise tıbbi açıdan faydalı olabilecek moleküler bileşimlerin bulunması ve belirli koşullara uyum gösterebilecek genetik helezonların tanımlanması çabasının, doğası gereği başarı şansının milyonda bir olmasıdır. Bu yüzden de çığır açacak yeni bir ilaca hangi ilaç araştırmasının önderlik edeceğini kestirmek, samanlıkta iğne aramaktan farksızdır. Günümüzdeki ilaçların çoğu yaklaşık 500 kadar moleküler gruplanmaya kilitlenmiştir. İnsan genlerinin yeni bir ilaca karşı nasıl tepki vereceğiyle ilgili araştırmaların, binlerce çok daha kullanışlı aktif moleküler bileşimlerin keşfedilmesine önderlik edeceği umuluyor. Yani eğer girişiminizi riske atabilecek kadar hazırlıklıysanız o zaman yeni ilaç araştırmalarına yatırım yapmaktan daha iyi bir iş bulamazsınız. Örneğin, merkezi sinir sistemindeki anormallikleri tedavi etmekte kullanılan terapatik bileşenlerin geliştirilmesinde uzmanlaşmış, Geneva merkezli Addex Pharmaceuticals, 2002’nin Mayıs... Devamı

İyi bir blog için gereken 10 temel ilke Blog Yazarak Para Kazanmak Blog yazarlığı rehberi Blog İyi Bir Blog İçin Neler yapılmalı Blog nedir?
<